PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Воскресенье 06.10.2024
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík ČR
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Základní informace o ČR
Česká NEJ
Kraje ČR
Turistické regiony
Turistické oblasti
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality
Databanka akcí
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
PRAHA SRDCE EVROPY
  Město PRAHA
Pražská informační centra
Kalendář akcí v Praze
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
Kongresy a konference
Veletrhy a výstavy
Turistika a volný čas
  Informační centra
Kultura a zábava
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Aktivní dovolená
Pěší turistika
Agroturistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Sport a relaxace
Klub českých turistů
Cestovní kanceláře
Folklor a tradice
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Příroda a její ochrana
  Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Obchod a služby
  Služby motoristům
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba
Království perníku

Zpráva o stavu členské základny A.T.I.C. ČR k 31.12.2003

Asociace turistických informačních center České republiky je jediným tuzemským profesním sdružením (cechem) turistických informačních kanceláří.
Členství v cechu se řídí platnými Stanovami, je dobrovolné, je podmíněno absolvováním čekatelské lhůty (zpravidla 6 měsíců) a přináší s sebou povinnost platit členské příspěvky ve výši 4.000 Kč/rok. Výhody nepochybně převažují: společně lze mnohem efektivněji než samostatně usilovat o vytvoření lepších podmínek pro výkon veřejné služby bezplatného poskytování informací, zajišťovat vzdělávání pracovníků informačních center a tyto služby také propagovat.
V průběhu roku 2003 se členská základna Asociace rozšířila - trendy vývoje v jednotlivých krajích jsou nejlépe patrné při doplnění již publikované tabulky z 5.února 2003:
KrajPočet čekatelůPočet členů Celkem
Hl. město Praha033
Středočeský2 - 1 = 18 - 1 = 710 - 2 = 8
Jihočeský0 + 2 = 220 - 1 = 1920 + 1 = 21
Plzeňský0 + 2 = 27 + 1 = 87 + 3 = 10
Karlovarský0 + 1 = 16 + 1 = 76 + 2 = 8
Ústecký17 + 1 = 88 + 1 = 9
Liberecký06 - 2 = 46 - 2 = 4
Královéhradecký01010
Pardubický08 + 2 = 108 + 2 = 10
Vysočina0 + 1 = 18 + 2 = 108 + 3 = 11
Jihomoravský0 + 2 = 233 + 2 = 5
Olomoucký088
Moravskoslezský0 + 8 = 816 - 1 = 1516 + 7 = 23
Zlínský0 + 3 = 355 + 3 = 8
CELKEM3 + 18 = 21115 + 2 = 117118 + 20 = 138

Upozornění: Tabulka obsahuje aktuální stav k datu 31.12.2003, dynamicky generované seznamy infocenter pod jednotlivými čísly se jistě budou postupem času měnit.
Další zájemci o členství v profesním cechu, pokud splňují alespoň minimální standard poskytovaných služeb, budou vítáni. Podrobné informace o podmínkách vstupu do Asociace turistických informačních center České republiky jim rádi zašleme.

Luděk Šorm,
ředitel sekretariátu A.T.I.C. ČR

PS: Rada A.T.I.C. ČR na svém jednání 9.1.2004 v Brně ukončila čekatelskou lhůtu a přijala za členy IC Hodonín, IC Holešov a IC Jindřichův Hradec. Jmenovaným blahopřeji!

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 12.01.2004 v 16:32 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA